now you in this corner tryna put it together

TJA-ba. Sitter å tänkte göra läxa, sen funka inte sidan så jag ba wtf å nu gör jag allt annat än läxa, men ska göra de nu snart faktiskt.

Vanlig dag idag typ. Men mitt i allt vanligt öppnade sig himlen, alltså öppnade sig. Hela stilla havet regnade ner på oss kändes de som, fast ja satt inne å de va ju tur, annars hade jag varit genomblöt, ända in till lungorna. Och på tal om lungorna, vi ska inventera på ica norrmalm med laget, måste cykla dit kom jag på, hela 5km, kommer alltså andas in mycket funktig luft (sa jag bara för att lungorna skulle klämmas in någostans) påhittig.



Kommentarer
Postat av: mammi

Saknar dig!!!

2011-08-31 @ 16:37:56

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0