starkare utan dig

Hola bandola! Va'tt till grönan, offra lite sömn till att fara dit, klev upp 5.30 för att ta oss till båten som gick 7.00, så jag går snart å lägger mig. Måste offra 1timma av min sovmorgon i morfon också, måste upp 8 å springa. Hallå???? Är inte jag på semester lixom å borde få sova hur länge jag vill? Nä.
Sämst på uppdate men sitter faktiskt aldrig vid datorn, 5min igår innan den svek mig.  Tänkte lacka om naglarna också. Se om de blir av om ja inte dunstar ner härpåplats.

Saknar mina brudar!(andra brudar å grabbs med ju!) + Oskar, men de är fan självklart.


Kommentarer
Postat av: emelie

stolt fotograf här då :P

2011-08-04 @ 22:19:54
URL: http://emelieroberg.webblogg.se/
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Nu är DAGENS BLOGG avslutad.

Förlåt för det dröjde ungefär 2 veckor för att avsluta tävlingen, jag var bort rest , i Turkiet.

Det kommer bilder från resan, så missa inte. Och glöm inte att kolla vem vinnaren är och om du inte

vann så kommer det en ny omgång om ca 1 timme! Ha en bra dag!

2011-08-08 @ 13:20:11
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0