this is what rock'n roll looks like




Fantisra att dom två översta bilderna sitter i hop med en mage i mitten lika dant lädd som på den översta bilden + vita tjocksockar och THADAH/WUALLAH så vips är min outfit som jag gått runt i idag blottad.
Känner mig som en riktig paparazzi mot mig själv, känns som jag tagit 8324 stycken kort men helt ärligt kanske det var 25 men sen åkte väl 35 i sopkorgen eller nåt ¡¡¡¡¡WÄEH!!!! Är så rastlös att jag börjar snart skriva om hur mycket nagellack jag har kvar på tårna sen i somras, och vilka som va hemma hos mig när jag målade dom. Så jag tänker spara er den informationen och gå ner å äta korvstroganof istället. ciá0 bella!


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0