24/12 - 25/12



(lekte lite med familjen Israelssons kameraa)


(ingen jul utan kalle säg ja bara)


hade det jätte trevligt igår!och fick mig en massa guldpresenter, en mobil(YES!!!!!!!!!)wt19i sony ericsson vit, fett jävla snygg.så nu kan min äckligt ikke fungerande tele som jag har nu ta å slänga sig i väggen, den ha varit mig trogen i 2,5 år och aldrig åkt in på lagning, så han/hon/det var en guldstjärna utan hjärna.tacksåmycket.
annars stort tack till alla smycken jag fått av mina kompisar och en söt liten tomte figur.fick merci chokladask(xxl) smyckeshängare, kläder, necessär, smink, parfym, bok, så yes. denna jul va ett stort +! ild kommer sen på allt, tog en riktigt ful igår som jag raderade nu. julen 2011♥

annars så kl 10 i morse stod familjen i tannens idrottssal tillsammans med andra syskon,föräldrar till lag 98/97.(fotboll) tillslut vann småtjejerna med 10-9 med tränaren på deras sida när de gällde regler.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0