Kännslan då de man älskar en får en att känna sig värdelös

Glömde berätta att vi tjocka oss på frasses idag M-U-M-S. Luktade chips i käften resten av dagen, göda. Imorgon =helg = kompisar = awesome. Nej men vädret är nog med oss så de blir troligtvis backen också! Känns skönt, fast jag har inga nya bilder, tog några i morse, men tro mig, jag gör er en tjänst nub när jag inte lägger upp dom, jag såg helt förstörd ut. Men min morgon va inte lyckad, fick typ panikångest över nåt, kan inte sätta mitt lillfinger på vad, men ja. Men nu ska  jag duscha å sen sova i hårpacnking, älska livet<3333333 fast naaaä.

Denne jäveln på bilden är på väg utomlands snart, å jag hann inte säga hejdå åt han:(:((:((!!!!!!!!!!!!! + att jag är avis gånger 3673734 just nu.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0