kom vi flyger runt bland stjärnor och planeter

Kom nyss hem ifrån skolan, eller slutade för mer än en timme sen men ja ville va social ett tag med bussungana, dåligt av mig där, fick snöbada hur mycket som helst, om de inte va platt på rygg så vare rakt på röven.
Iallafall så blir de backen ikväll! Är typ as rädd egentligen för de är första gången ja ska åka slalom för vintern, kommer knappt ta mig upp för lifte.höhöh eller?


OH FUCK, glömde bort att ja är helt osminkad (pga att va bada i dag och jag älskar det så mycket<3<3<3<3<) så jag måste sminka mig sen, alltså, de känns bäst att ha smink på sig, räcker med att dra maskaran lite på fransarna. Smink är som ett skydd, hahah låter tönt men de är så, kännner mig helt naken utan de.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0