det är ni som har skapat mig till den jag är


Bjuder på en utan de mest oräschaste bilden på mig, inge smink, såret pånosen ser man tydligt(ingen finne, utan ett sår ja aldrig kan sluta klösa på) handen är helt cp å ja, de enda possitiva med bilden måste nog va den otroligt sköna uotfiten.

Godmorgon sötnosar!! Är hemma idag, fick ont i halsen igår och fick host-attacker på väg till träningen å sen när jag vakna kändes de som ja skulle dra in värsta slem proppen i lungorna. Sen ömmade stora delar av kroppen så nu sitter ja här, drömde nyss en feber dröm av nåt slag (alltså den var jätte konstig) typ drömde först att vi(några) plötsligt hamnade i nåt hus med massa rum som va omöjliga att klara av uppgifterna som var nyckeln ut därifrån. Sen gick jag runt i bikini som va typ uppåner så ja sprang på toa å upptäckte att ja va 2könad, sen var vi i stan jag å frida och blev jagade av en drake, jävla barnprogram, såg på nån jonny/johnny/jhonny och där va de med nåt monster i en sjö, den ja drömde om men nu flög den + spruta eld.

Hahah så när jag vakna gick jag å tog tempen på mig, ha typ 37.7 så jo, näästan en feber-stämplad-dröm.
Men nu ska jag klicka mig in på nelly och andra in ternet sidor, höhö.

Kommentarer
Postat av: mm

Ta hand om dig nu, så att du blir frisk. Kram

2011-02-01 @ 16:40:24

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0