allt jag ser när jag blundar är ditt ansikte

Åt nyss, å före de komme ja nyss hem, å före jag gjorde de va ja på konfan å igen före de va ja å praoa, och vad jag gör nu?
-Jo jag pratar med mig själv och smsar..............[♥] diggar musik, stoppa nyss in en jätte varm hörlur i örat, och väntar på att tiden ska rinna iväg så jag kan stika på träning, vill egentligen träna flera gånger till nu innan tjejligan, 2 riktiga träningar å en fys for ju bort när ja va sjuk.
Men nu måste ja rusa! Mobilen är DÖD IGEN, fattar inte hur ja lyckas, har knappt använt den idag, mobiel äter typ upp all ström, inte roligt alls..


Kommentarer
Postat av: Morfar

De e bara å ladda igen!!!



Grattis på namsdagen Alexandra!



Kramar!

Morfar

2011-02-17 @ 09:05:18

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0