are we human or are we dancers

TJA, just nu gör jag: sönder halsen, väntar på attska svalna så jag kan dricka den för min gör jätte ont.

HAHAAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHHAHA fattar inte hur jag orkar ↑
Men ja tyckt ja uttryckte mig ganska bra ändå, men medans jag gjorde detta fina här uppe kallnade min kopp så den är nästan för kall. Typisk moi.


Fastnade inte på bild idag alltså.

Blev konfa idag efter skolan, fixade nästan klart proplatserna, måste ringa runt. Eller inte runt direkt, men måste ringa å fixa de absolut sista, åsen måste vi höra om vi kunde praoa på uno ställe. Annars blire att springa runt i panik å leta efter ett nytt ställe.
Blev ingen träning idag, är alldeles för dålig för de. Blir nog ingen i morgon heller, måste bli kry för att inte bli sjuk på lördag, då blire övik. Sen veckan efter måste jag verkligen trääääna.


Kommentarer
Postat av: taowe

va skaru göra i övik? :D <3

2011-02-03 @ 14:57:10
URL: http://tovess.devote.se

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0