jag sa att de va regnet, men de va tårar

Hitch skulle vara en romantisk komedi, men ändå grät jag floder typ. Fatta inte, jag skulle ju sitta å ba chilla med en rolig och fin film, men istället börja jag böla som en bebis, faktiskt skönt, som om allt rann ut, typ varit nervös å besviken hela dagen, kommer nog va besviken och nervös resten av veckan också speciellt i helgen kan knappt bärga mig fast ja vill inte att helgen ska komma.

Iallafall så har dagen varit allt utom bra, börja me att de va typ -30 ute så mamma fick inte igång bilen, fick stressa mig iväg med täckisar, hatar när de är kallt ute alltså, Nanna va sjuk också så jag fick va själv, trodde först att de skulle va jätte jobbigt eftresom vi ha fått packat upp ganska många saker och oftast hare behövts vara två styckn, men de gick faktiskt bra med de, men sen höll ja på att riva ner alla jävla deosar som va på en hylla. Och typ riva ner nå mer också fast ja ha förträngt vad. Även fast ja hade glömt pengar hemma, å min bestämda wienerbröds kompis va hemma, så lånade Agnes mig lite pengar. Så jag fick mig en bra avslutning på halva dagen, sen fick ja sluta just före 2 så då blev hela jobbardagen bra igen!

-Kan jag få äta upp dig igen min älskling?GRRRRRR
Nu väntar glassen på mig där nere!!!!!!!!

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0