it's time to make your house your home

Är helt slut på, orkar knappt hålla ögonen öppna. Men ska ba äta lite kvällsfika, sen ska jag duscha och sova i hårinpackning, vart backen idag med. Min kväll såg helt annars ut i min fantasi än va den gör nu tyvärr. Hatar de här. Men annars ha dagen varit super! Haha vi 3 var nog alla väldigt trötta i slutet, vi satt typ 45minuter inne i stugan för vi orkade inte åka mer. De ha varit fint väder hela helgen, ganska varmt ute så jag ångrar inte att ja spenderat dagarna i backen, synd bara att typ inga man känner va där, alltså nästan alla var/är typ borta = inte i stan.


Hur grym är egentligen inte bruden? Sen är låten grädden på moset eller va man säger.l♥v£
- - -
Skänker min finaste tanke till dig Gammel♥(Anna-Märta)


Kommentarer
Postat av: mina - it's my time to shine!

SVAR; Tack detsamma :)

2011-02-27 @ 23:21:50
URL: http://miiinaaa.blogg.se/
Postat av: mm

Tack darling att du tänker på gammel.Jag blev djupt berörd. Änglarna är nära. Kram

2011-02-28 @ 10:07:45
Postat av: polski

Den sug!!!!!! helvete vad störd ja bli på den!!

2011-05-24 @ 10:52:29

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0