vill veta hur du är,låter och luktar

Ska gå ock lägga mig nu faktiskt, ska se om ja kan sova en halvtimme extra eller kanske tillåmed längre med tanke på att ja börja inte förän kl.10. Men iallafall, är nervös som satan. Alltid nervös, men sen om ja inte har lunch sammtidigt som typ nån annan jag vet, antingen ifrån skolan eller finnen, så kommer jag skita ner mig eller nåt. Hatar att va ensam, spelar ingen roll om de gäller att gå själv på stan eller äta mat själv, HATAR de.

Seriöst!!!!!!!!!!!1 Kolla Frida, hon ser ut som en bebis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahah godnatt,åpuss.
Och lycka till på provet mamma!♥


Kommentarer
Postat av: Lixy

bra blogg!

2011-02-14 @ 09:18:14
URL: http://lixy.blogg.se/
Postat av: mammi

Tack för att du tänkte på mig...det var en hård dag!

2011-02-14 @ 19:29:53

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0