you make me fall in love

Blev hur (låtsas fast ändå seriös) sur idag, fick veta va ja fick på no provet, =vg. Kände först ba:YES för ja va ändå ganska nervös för ja hadd inte tränat så mycket, utan läst,läst,läst, tittat på frågorna, läst de ja inte fattat igen å igen å igen. Men alltså fick ja 57 poäng, åsen fick Agnes reda på de efter mig, alltså jag stod där ja med, å sen stog de där ett fet MVG, tänkt inte så mycket på de då, men sen såg jag poängen hennes:57. EXAKT sámma som mig, fatta ingenting så ja skrev rakt ut ba: VARFÖR FICK HON MVG Å JAG BARA VG OM VI FICK SAMMA POÄNG!????!?!??!!??!!
Freddanboll förklara att de va pga dev sista frågan, man skulle rita en muskel å berätta om den med hjälp av några stödord han hade skrivit ut. De ända jag inte fattat nåt om, heeeeheee, skulle fan ha plugga på mer om just den.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0