And now I'm right back in the gutter

Godmorgon, vakna typ nyss igen efter att ha varit uppe å ätit frukost typ halv 11. Vi fick plötsligt ont i magen och vila, eller vi fick ont medans vi vila (?) Hursomhelst håller vi på fixa ihop så flera ska hitta på nåt ikv, bara tjejer faktiskt, tove och emma är ju här så vi måste ju passa på, så jag måste nu skrapa ihop pengar och städa, lået säkert enkelt tycker du som läser detta, men jag vill ju som spara pengar om ja nu kanske ska få epa, och frida bor ju som här nu(tare som ni vill) så de är dubbelt så mycket kläder och saker där uppe just nu nästan.

Men de kom säker gå fint, men om de är nån som vet et litet mini jobb där jag kan få mig en lämplig summa pengar så höör av dig. Har inte odla nog mycket skinn på nosen än så har inte frågat ännu. Men om nån på shell läser detta nu så be ready, jag kommer nån gång.

I miss the lovely summer.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0