att du inte ser vad som är uppenbart

Jeeehooo, efter skola blir de massa med vännerså tror inte jag sitter så myket vid datorn, hela helgen blir nog fullpackad, så, hehe:$ Folk kommer hit ikväll å sover över, vi blir typ 5 stycken(inräknat med mig) men bara ja får sova i MIN säng och med MIN kunnde så är det superlugnt!  skämta. Eller min säng ska ja sova i.he-he-he



Ser ut som jag har redigerat sönder bilderna, men faktiskt inte, bara min kamera om är för bra,HAHHA, sen ha ja knappt nåt redigernings program heller så de är lika bra.Fast ändå inte, känns töntigt med picasa som tydligen fanns på datorn, å picknik som ja inte har en aning om vars den kom ifrån.(y)
Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: mm

Sötaste lilla vän. Kram.

2011-01-28 @ 12:04:58

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0