det var du och jag mot världen

Godmorgon!!!!!!!!!!!!!!!!! *r ganska trött , får skylla mig själv till tusen, har fruktansvärt ont i ryggen bredvid skulderbladet så anton få ta å massera mig med sina magiska händer när jag kommer på skolan, längtar redan. Annars vet jag inget annorlunda med dagen.

Fatnade absolut inte på bild idag, ser ut som skabb, typ allvarligt sjuk vid ögonen...;sss

Efetr skolan stick jag mamma å emelie, säkert kajsa också på stan, jag måste akut handla in shorts tills nästa helg å kolla på kläder , super!

Kommentarer
Postat av: mm

Din mor har fått en magisk salva mot det som gör ont, be någon att smörja dig på det onda, och simsalabim, det onda försvinner.Kram

2011-01-27 @ 21:56:51

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0