a wonderful smile, it feeling inside

Ha städa rummet å bädda nytt, fatta hur skönt de kom å bli när jag ska sova sen?! Och ett stort + är att de är världens starkaste björn som pryder mitt täcke denna gång.yuummie.

-----
Annars har dagen varit lugn, eller njä, stressa upp i morse typ och även fast de så hann inte lovisa käka frukost. Sen for mimmi, sen somna frida medans jag duscha och sminka moi och fixa håret. Efter det följdes jag och frida dom kanske 20meterna sen skiljdes vi åt och jag mötte upp en vän och hon mötte sin farmor hemma hos henne.
Efter ja va med vännen så for ja hem å gjorde allt och inget, fin och intressant dag.


Och eftersom jag skulle städa rummet fick kompisarna falla bort, tyärr...


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0