för att ni har fostrat mig till den jag är idag

Sitter och lyssnar på youtube låtar, dom hära låtarna som tydligen är för bra för att komma upp på spotify, där är mörkvitt och fonky fresh inkluderade. Känner mig trött å nere, alltså trött bara. Känner mig förvirrad, inte bara tröttheten, fattar inte varför jag skriver dethära, men jag kände för det.
Sitter också och letar efter lyrics till massa låtar, oftast botten napp. Typ refrängen som man redan nött in med inte resten av alll text, it sucks.baazzjj, känner mig ganska mogen nu, lättar mitt hjärta för en vän, sköööönt, precis som man skiter, skämta. Ta mig inte på seriöst allvar, väntar på pappa å mamma å förbrukar bort min data tid så sadface på den.
--
 
Bilden får mig på bättre humör nu + musik i öronen, + tanken på nåt gott å dricka, oh så tänker jag på nudlar, eller jag är säkert allergisk mot dom, fick nån gas attack igår kväll, pappa hörde:$$$ Haahaha, de kallas att b-j-u-d-a p-å s-i-g s-j-ä-l-v (-L-)

På tal om att bjuda sig, mamma visa mig denna super läckra gammla bild, gissa vem som är jag? Den enda som gör helt annars än dom andra + rosa tröja när alla andra verkar ha röda.tummenupp.

Kommentarer
Postat av: ssagis

hahah så jävla söt:]<3

2011-01-09 @ 17:09:16
URL: http://sagafrohm.blogg.se/
Postat av: izzabelle

såå söt du va!! <3<3

2011-01-10 @ 16:56:46

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0