Had a dream I was king, I woke up, still king

Svettas.
Och sen hostar jag, fast de går inte så bra, för de gör alltför int i mina nyupptäckta muskler vid magen/revbena. Sitter barnvakt nu, har aggerat mamma ända sen jag kom hem(less) lagat mat, varit sur(inte mamma grej, haha eller?) fick ta bort rubbet från maten, torkat upp kiss, duschat av kiss-läckan, yes, helt klart mamma stuff!

Inte nog med det förresten, prata med en snäll och söt tant just innan jag slutade idag. Tillslut sa hon att jag liknade nån när jag kollade hon i ögonen, hon visste inte vad den hette, i alla fall var den 20+are OCH de var en grabb. Lucky me! Vad har jag lärt mig av de? - Gå aldrig utan smink till jobbet nå mer.


kärlek till låten


Kommentarer
Postat av: mammi

Tack för hjälpen min underbara tjej!!!!

(Mammor får oxå vara sur.....det är mycket som ska göras i bland.)

2011-07-14 @ 22:30:33

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0