you got me singing (lalalalala)

Bilder från Kvällen med laget:


Storuman:




För den som inte ser det så bilden på mobilen är det en vägg med dendära texten. Den väggen är i Oskars rum å de där är så sjukt gulligt att jag dör.(Glömde plåta den irl)






Filosofi at the bus!

Ba stenhård chill time på bussen, med ett finger!


Lite kluven om i morgon då jag ska/vill se två olika matcher som börjar samma tid och är typ kilometer ifrån varann. Skitttskojj..nja. Iallfall. Mamma kollade till mitt sår bakihälen(senan) och hur svullet de va. Jag och Frida kvadda med en cykel i stpruman å vi flög like hell. Skador för mig: ett hål i huden, svullen fotknöl, låte blå häråvar, sen halta jag ett tag också. Frida: skrapsår på knät (lucky her)


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0