jag säger 1.000.000 nollor

Var på jobbet och fick ett sms om att vi kanske skulle till hedlunda och bada, jag tänkte direkt JA för solen sken ju där ute. Skicka till väldigt många faktiskt(kändes de som) sen så när jag tittade ut komme de moln från helvetet. Alltså riktigt svarta moln och jag skojjar inte heller. Innan någon visste ordet avde så hade de regnat så mycket att de regnat rakt in i dörren som stod öppen så där var en pöl, så jag tog fram moppen å börja skura bort ankdammen, å tur de, för någon med liten hjärna kunde tagit sitt träningspass just där å dött. Så jag sa till mina vänner att de blir nog ingen badning.
Men så när jag for hem, vad tro du ja såg?? Jo -  blå himmel, visst typ tusenåtta moln också men blå himmer. Lite sur chey.

Sen vettu, kom mamma på att jag hade frivilligträning ikväll, först tänkte jag att ja far ut å jogga i morgon själv istället för jag visste ba typ 1 som skull dit. Men for dit ändå och vi var hela 5pers w-o-w, och på tal om wow. Vi tro Björn Ferry var på tannen å sprang. Men vafan gör han i lycksele så nä. Ska ner å fika(älska) så puss på nageln.

Har världens finaste syster. Med dom vitaste tänderna. Jätte avis.

Kommentarer
Postat av: s.a

björn ferry ha ju fåttt en bebis så kanske drf han va i lycksele ;)

2011-07-20 @ 22:34:05
Postat av: emma

jag tro också att jag såg björn ferry! mötte han vid djurparken när han va ute å sprang, sjukt lik va han iaf :o

2011-07-21 @ 12:28:17
Postat av: emeeelie

nåå! ha värdens bästa syster ja me!;*

2011-07-21 @ 12:55:57
URL: http://emelieroberg.webblogg.se/
Postat av: mammi

Världens finaste syster har ju världens finaste syster, alltså DU!

2011-07-21 @ 15:29:30

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0