i can be your hero baby











Bilder sen i fredags.
De första bilderna: treornas examens firande eller vad man kan säga.(och den fösta bilden är Fannies ben)Bilderna efter de: ansia camping, jag Lna och Oskar for och bada.
Sista bilden: min lilla bebis.


Funderar på att slå igång en film så jag hinner se den innan vi 10 över 4 ska samlas på knut'n(fotbollslaget, eller vi som ska spela idag) blir gott,jajjemen. Match mot åsele tror jag att de va, känner mig taggad/nervös redan nuå de är lika bra. Sen ikväll sover Frida hos mig!

Kommentarer
Postat av: din bebis

erkänn att man inte kan mer än att älska sista bilden!

2011-06-13 @ 17:31:22
Postat av: fannie

haha, diggar mitt ben, :]

nästan sista bilden= naaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!!!!!!:]

2011-06-13 @ 19:25:52
URL: http://fanniekarlssons.blogg.se/

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0