when i look at you

Såg att jag glömde he in ett inlägg igår, fråga mig själv varför och som svar fick jag att internet la av igår när jag fixat ihop ett inlägg så glömde helt bort den när internet återvände så där är svaret på varför min blogg stått stilla.

Anyway. Har inte hunnit med så mycket idag alls. Sovit,vakna,smsat,somnat om, vakna,skrek på bror för han gjorde nåt jävulskap, sen vakna jag av att mamma och resten av dom som inte var hemma kom hem å ropa att jag skule upp så hade jag nåt val? Svar nej. Kommer inte ha några nya bilder att bju på ett tag, vet inte hur länge. Min kamera är på lagning eller vad man säg, den vägrade starta även fast den hade full ström och ja. Ba lite update om de tänkte jag.


Your lips
Your lips so soft so soft
It shines, it shines like the stars from above
Your eyes, your eyes so sparkling like diamonds
[Oskar Sarlin Jag Älskar Dig]

Kommentarer
Postat av: din bebis

ja älskar dig mee!!! och du är fan de bästa jag ha

2011-06-17 @ 12:44:22

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0