vi vill ut i rymden men stjärnorna finns här

Sitter och är avundsjuk på Frida och Agnes som ska till sundsvall nån gång i juli på gatufest och lyssna och bara kolla på några riktigt schyssta artister. Sen är jag också fascinerad på att min laktos fria mjölk luktar prutt(alltså bokstavligen) men smakar så fruktansvärt gott. Haha yes, tror att jag kan va laktosintolerant eller vad de heter, inte de roligaste alls, eller jag tål då inte att äta vanligt fil/yoghurt eller dricka ren mjölk.


Någon otrolig själ som kan dansen de dansar som kan helt random komma och knacka på hos mig och lära jag och Frida den???? .Ja. .tack. .ok. .bra.

Nu drar jag och Frida ut i regnstormen med regnrockar,stövlar och paraply (den dagen alltså..) nejmen vårat rosa paraply kommer troget följa med oss(om de fortfarande är helt och inte sönder)

Kommentarer
Postat av: kanellah sorogui

dansen som de dansar heter shuffle vs jumpstyle,

gå in på youtube så finns det videor på hur man lär sig dansa det.

2011-06-21 @ 23:47:47

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0