but it´s time for me to go home

Är en hamburgare tyngre nu. Försöker komma på en bra blogg att gå in på för just nu ha ganska så tråkigt. Tog nyss några bilder och sminka mig lite till, insåg att jag knappt hade nåt smink på mig idag,PINSAMT. Ser ut som en bebis när jag inte har mascara på mig så jag har sett ut som en bebis idag.

När Frida hör av sig blir det nog att dra ut å va med henne oh min omegle.com kompis(Lina).
Sen blire å va med min stora bebis om de blir som de va tänkt att de skulle bli, de blir ja grymt gladerchoklader.
Shiten pommesfritten, Frida har hört av sig, ska gå dom långa metrarna(hur fan säger man egentligen...?) till Linas house. Men bajs och kyssar.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0