du är den enda, även om himmlen faller ner

Måste duscha, måste sova. Längtade hjärtat ur mig nyss, vet inte efter vad just, typ sommaren, eller mest utomlandsresan till turkland om några veckor, kan inte fatta att vi ska fara än, väntar bara på att nån ska säga att de va ett stort skämt, bra träning idag, skön som nanting. Saknar sommaren.
På tal om sommaren, fick reda på idag att jag inte kan gå moppekursen som börjar nu i april, måste vänta till typ efter semestern(sommaren)</////////////////3 Kändes tungt men ja. Var för lite gammal, de va tydligan väldigt noga med åldern, 14 år och 9 månader ska man va å de är jag inte då dock.

Saknar dig dunderbaring.


Mamma håll min hand - Otis


Kommentarer
Postat av: fridiluttan

saknar dig med vännen!(L)

2011-03-29 @ 18:29:14

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0