There's no spotlights shining on me

Än så länge väntar jag bara på att uno guapo amigo ska svara på ett sms å se om jag ska gå hela 7km eller nåt, beror på ganska mycket, sen väntar jag också på att syskonen + en kompis till Josseposse ska se klart en film på mitt rum så jag kan körra lite aerobics, röra på mig lite, åt typ 1ton till frukost + en choklad boll till lite senare när jag sydde ihop gylfen på en byxa!
Faktiskt nöjd, fast de syns ju inte eller byxan blev inte snyggare för de, men de ser ut att hålla så därför jag håller näsan högt just nu.


Måste själv säga att byxorna är farligt snygga, bara synd att ja inte har mycket kläder som ser bra ut till, blir helt fel om man har ett långt linne eller tröja över dom, man måst typ stoppa in å allt.
Men får man till de så sjunger alla änglar "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah" så snyggt äre.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0