orkar inte se, världen som den e, idag

Hola mis compañeros! Hämtade nyss mitt headset så ja kunde försvinna in i spotify världen ett tag. Håller på att somna där jag sitter här. Ha lite bilder sen ihelgen, rymmer knappt några alls eftersom vi inte köpt minneskort än, men ska sno från andra som tagit en massa, promise, eller vore ju bättre om de skickar, ska höra.






Knappt fått sova nåt i helgen alltså. Natten till lördag vakna jag med att de ligger nåt på mitt huvud, jag skakar på de å en öppnad kondom flyger ner på marken, tar mig på huvvet igen för ja inbillade mig i min yrsel att ja har kvar nåt, då sitter de en Crille på stolen bredvid å säger: Du har inget på dig. Skrattade åt kommentaren senare när vi steg upp.
Sen natten till söndagen vaknar jag av att dom ha sprutat sprutgrädde på min kudde brdevid mig, somnar om, drömmer nåt konstigt tar på grädden och tänker: "usch då, där ska ja inte ta igen" somnar om, drömmer vidare, tar på grädden igen ,tänker: "men jag skulle ju inte ta där de va nåt riktigt vidrigt". Sen vaknar jag ordentligt å inser att ja legat å gosat med stinkande grädde, blir sur, går å tvättar bort de ja fick i håret å sen springer in till Manfred å skrek ganska tyst så inte ledarna skulle vakna, sen när jag och Angelica skulle till vårt rum igen så tog vi till flykten till toan när vi insåg att en ledare redan va där uppe. Sen satt hon där i soffan när vi gick förbi igen som en uggla.
Manfred fick sova hos oss för att han va på vår sida av våningen typ.

Igår: Slalom i Agnesbacken.
Idag: Agnesbacken men inge slalom för min del, istället tog vi skranor och åkte i barnbacken innan vi for till puckelpist backen och åkte stjärtlapp där! Galet roligt.

För 15kr var åkte Manfred(the guy in the mittN) och Gabriel(klutten längst ner där) skrana nerför puckelpisten, dum som dom är, försökte varna dom men nu sitter båda där med ömmande rövar.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0