man kan inte bara gå runt och skapa sina egna helveten

Tänkte gå och fixa mina naglar på nå vis. Vill gör nå annat än att edga vid tha da-to-r. Ska se om ja kan plugga liiiteliiite, tror inte de behövs så mycket mer.
Skönt och simma. Jätte jobbigt. Lärt mig en ny simstil: kycklingsim. Jobbigt. Nej, nu ha ja plugge medans ja skrive inlägge så nu går ja å lacka naglarna!!! SEYAH.




Finns ett spanska ord ja digga te tusn: peinarse. Om man ba tvärtitta på orde så tyck då jag att de står: pain in arsle! haha älskar min syn och humor!

Kommentarer
Postat av: Madde

Din blogg är hur bra som helst! Älskar dina ordspråk...och du har ju sett att jag använder dom! Kram <3

2011-03-03 @ 23:53:47

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0