gräv inte i gamla sopor, lägg de bakom dig

Finns väl inte så mycket att säga just nu, magen den pratar då med mig, varför vet jag inte, ha nå cp med den, tro ja måste till doktorn, helt seriöst då.(om du ser detta mamma så behöv ja inte säga de åt dig) den lever typ sitt egna liv. Har typ ont, så de känns både som jag håller på att spy+skita ner mig så ja, vill ha slut på de här (eller mamma, om de ser detta måste vi köpa actimel eller va de heter som va bra för magen, behöver de väldigt mycket!) end of story. Ska sova nu,(äntligen)


Naw(i dig ser jag det)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihih awwi

2011-05-24 @ 09:18:17
Postat av: mm

Lilla vän, du verkar ha ett väldigt hetsigt program, kan du inte bara göra hälften av vad du gör? så kanske magen blir gladare.Kram

2011-05-24 @ 10:34:17

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0