i wanna be a part of your life

Blev vinst för mitt lag i allafall, läste nyss nån idiotisk diskussion på facebook och bara tare chill. Fast sen kom jag nyss hem också, sjukast stolt också: fick nicka bollen idag, fast jag inte spelade. Nån sköt bollen på min skalle, illa säger jag bara. Fick tydligen nåt märke av den på pannan(enligt andra) men ha inte orkat tittat efter än. Ganska fult om jag får säga de själv, tror att andra tyckte de också, dom som va där måste ha tyckt de va skit roligt, först sitter dom och mobbar mig, sen får jag en boll på huvve mitt uppiallt. Huvaligen, nej nu ska ja göra ett toalettbesök för jag höll själv på att pissa ner mig när bollen komme, sen ska jag se på greys anatomy♥big love.


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0