I just wanna make you sweat

H*lvete, kom på att ja höll på med 30 dagar innan ja for till turkarnas land, shitpommesfrittes alltså! Får se hur jag tar igen på de alltså, måste räkna hur många dagar de är egentligen.*räknar* ska ha gjort 17 dagar och har bara gjort 6 så hejsan 11 ogjorda dagar. Börjar lite nu tror ja.


Dag 07. En vän som bor långt bort ifrån

Nog långt bort för att räknas som långt bort!♥

Day 8:bild på de du köpte senast


Dag 9: favorit ställe
Stockholm,hos morfar, de är verkligen min oas. Far dit nån vecka varja sommar, umgås med han och Ann, badarm shoppar, slipper lycksele, allt ät frid och fröjd, umgås med familjen till tusen.

Dag 10: en tv-serie du älskar

Greys anatomy♥

Dag 11:ett kort på din data
Eftersom jag nu är vid den stationära som är ihopkopplad med min bärbara så ha ja inget kort på den, inte heller nåt på den bärbara så pass på den!


Kommer mer sen.kärlek!!


Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0