visste inte om jag skulle skratta eller gråta så jag skratta tills jag grät

Fixat bloggsvar så bara att fråga om de skulle va nåt, hade tänkt att stanna hemma ikväll och mysa med familjen lite, ska ta och krypa ner i min onepiece och vandra ner till massa gott att äta, på tal om äta, vi åt på frasses ikväll, så efter en helt veckas fetmats ätning så blev de en dag extra, mums tänker både ni och jag då. Men nu ska jag slita mig härifrån och gå ner till familjen som sjunger till så ska det låta.MUMMA♥


De inköpta sakerna:

Ring - Klocka - Väska

Köpte likadant till Frida fast där står de Fisken istället.möhh


Kommentarer
Postat av: mm

Vilken SNYGG väska!!!Turkoser är indianernas heliga sten, så nu vet du det. Du har mycket bra smak, det ser man på det du har köpt bla leopardmönster, det är min svaghet. Kram

2011-05-07 @ 09:30:36

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0