min superduperkille number one




Spola till 0:53
-
Tillägnat åt min Johan Oskar Kenneth Sarlin♥ som är det finaste jag har. Och om jag fortsätter skriva nåt, tillexempel vilken super fin kille han är, hur söt/snygg/vacker han är, hur han är, hur gott han luktar och vad, hur snäll han är, hur det känns när han kramar mig, så gullig han ser ut när han sover, hur många fjärilar som flaxade i min mage när jag dansade med han den första(haha och sista än så länge) gången, vilken humor han har, vad han gillar, hur glad jag är att jag har han och och mycket jag verkligen älskar han, skulle inte ens världen längsta papper räcka till. Skulle kunna skriva direkt på marken jorden runt men orden räcker inte till.
Så jag nöjer mig med att skriva en mening, 12 bokstäver, 3 ord:
Jag älskar dig.
Helt klart enklast så, ingen kan missförstå innebörden av meningen, sen är den så härlig att säga och underarare att höra.01.06.11
-
Lättade mitt hjärta lite.pZ


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej! Tänkte bara tipsa om min nya smyckestävling! <3 Hoppas du vill vara med! :D

http://adaras.se/2011/november/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-glittersten.html#comment

Kram

2011-11-10 @ 22:43:24
URL: http://adaras.se

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0