set fire to the rain


Svar: Min utväxt anpassar sig typ till min nuvarande hårfärg. Mitt hår blir alltså längre men utväxten syns inte, så ärligt vet jag inte vad jag har för färg. Eller vad färgen jag bruka köpa heter. Och nej jag plattar håret typ 2-3 gånger per månad så de är inte ofta.

1. ohgud. Kanske 4 månader sen. Och vet inte vad färgen heter. Ja de är permanent.
2. Ja det är riktiga glasögon, haft synfel 1-2 år men aldrig velat använt glasögon för jag hatade att ha mina förra, så mamma gick med på att köpa nya om jag använder som 24/7 vilket jag gör nu också. Vill inte veta vad de kostade tillslut. Inte billigt.
3. Utsläppt, eller det beror på. Men vanligtvis utsläppt.
4. Oskars tröja.
5. Sjunger aldrig seriöst inför någon annan än mig själv och nån stackars familjemedlem som råka gå förbi, men jag gissar på att jag inte låter okej. Våger inte fråga.

Nu ska vi ta vårat pickochpack och vandra oss 10meter till boden på gården där vi ska övernatta. Lite wild kids stuk på det hela, bara två övergivna barn i en gammal bod med en plastma tv, varma element,  och en glass i handen. f33tt, hoppas dom kommer och filma oss också.

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0