hon vill ha land, hon vill ha hav, hon vill ha vitt, hon vill ha svart

Gickr helps you to pimp your myspace

 

Blir troligtvis stan med syster nu om några sekunder, måste kolla på srumpbyxor/tights/leggins you name it, för alla mina ser ut som ostar, för ni som är allmänt trög så är allt jag har och äger hål i.
Så nu ska jag vinka hejdå till pengar jag kunde köpt godis för<////3 skoja,
hatar att äta upp pengar,buhu.
 Men nu, ska jag ha pengarna på benen istället så yes.  
- - -
Varför vill du riva ner mitt stängsel?
För gumman jag vet ändå vad som händer.

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: TACK så hemskt mkt :D

2011-09-12 @ 19:36:26
URL: http://mmeeli.se

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0