när dom har slutat att prata med dig börjar dom prata om dig

Tanken lockar att eftersom de är nytt år och allt så vill jag skaffa ny blogg, typ börja om från ruta ett.men tvekar pga ny header och ny design(haha sjukt vilket fult ord "design" hahha)för allt tar sådan tiid. tänkte leka lite med tanken, vill verkligen skaffa ny. är less på min, väldigt less! men någon som har någon åsikt - varsegod tala.(känner peppen på ny blogg,wiho)

Annars hade jag de jätte bra igår, va med vänner, lärde känna folk jag redan kände bättre. Fick årets sista kyss och sen årets första, va med några av dom bästa just innan,medans och efter klockan slog 12. Var omgiven av kärlek hela kvällen, och där trivdes jag. Såg alla raketer från bångvägen, på väg till ica, undertiden vi var på ica och när vi gick från ica, skjutglada jävlar!

Måste bara tillägga att maten vi fick innan jag och Oskar drog ut var i högsta klass!




Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0