shit happens if you party naked









Hej alla trogna. Sett att statistiken hållt sig typ ok även fast jag la bloggen på hyllan några dagar.love 2 you.♥
Anyway, tog lite bilder(mest mobil bilder men dö inte pågrundavde ok) men tänkte berätta allt med hjälp av bilderna.
Jag och Oskar chillade b i VIP plats i epa,var med lill jerry, åt middag hos oskars mormor och passade på att plåta mini Oskar och sen bilden på supersnygga Oskar och småsyskonen hans,vi har skaffat oskar porrbelysning, fick mina julklappar av Oskar och hans mamma+Mikael, kört skoter och kört omkull, sen så klart kyssar i mängder. Så såg min tid ut i storuman!hopppas eran va minst lika bra. va nyss ute och bröt handleden(tare med salt) och ska fortsätta mina gråa fingrar göra sitt jobb med datorn!

Kommentarer

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0