lite svar

helena(: om men baby om det ändå var så enkelt:
några frågor?:=)
vart haru köpt dom svarta glasögonen?:)
vad heter din hårfärg asso vilken förpackning
kan du lägga upp en bild ellr namnet?älskar verkligen färgen:)
vad andvänder du för smink till vardags andvänder du fondation?:)
vart har du köpt dina chinos byxer?:)
ska du köra epa?:)
hur kan du vara så fin hur gör du?:)
hur lång e du?:)
vad heter din `favorite kläd affär?:)
vart ha du för mobil?:)
hur många haru vari tsm med?
älskar verkligen din blogg och du är jätte fin!<3
Fårn en tjej som verkligen beundrar din blogg!:)

Svar: 1. dom är köpta på linsa optik här i lycksele.
2/3. vet inte vilket märke men färgen heter warm chocolate.
4.

Detta är de ända sminket jag använder (fick den av Oskars mamma(tackigen)) den är grYm!
Använder ingen fondation, hatar att dom färgar av sig och kladdigt osv, både för en själv och andra, sen hittar jag aldrig rätt nyans heller, har inte använt fondation sen förra vintern typ.s-k-ö-n-T
5. köpte byxorna på gina tricot i täby eller åkersberga.
6. jag vill helst köra epa ja, måste bara hitta den rätta för mig♥♥
7. haha kan inte svara på det, jag gör ingenting...typ.
8. enligt mitt pass är jag 161cm.
9. oj, svårt. Gillar mest "normala" butiker, där man hittar en massa, typ som gina och h&m, billigt och bra. Är inte den som söker efter märkeskläder, har tydligen en märkes väska från turkiet, i don't give a shit. Den såg okej ut så därför köpte jag den så.
10. Sony Ericsson w302(sämst)

11. beror helt på varifrån man räknar. Minns att jag va tillsammans med cirkus 7 stycken samtidigt när jag va liten(typ i ettan)
Men riktiga förhållanden är det jag är i nu (med Oskar) och ett till. Och då vare helt seriöst från min sida.
Och naw tack!


Kommentarer
Postat av: helena

1.hur länge äre nu sen du färgade håret(Mke tjat om ditt håt men jag älskar ditt hår o färgen;)

asso äre typ viva? permanent hårfärg?

2.asso glasögonen behöver du det ellr har du bara det för att det e snyggt?

vad kostade dom isf:=)

3vad är din favorite frisyr?

vad är ditt favorite klädesplagg?:)

Är du duktig på att sjunga

Krammissar:)<3

2011-10-31 @ 21:18:47
Postat av: helena iigen

vilken hårfärg har du igentligen får du utväxt?

plattar du håret every day??^^

2011-10-31 @ 21:22:51

Här kommentera man:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0